Πως να ξεχωρίσετε στην επιχείρησή σας

Πως να ξεχωρίσετε στην επιχείρησή σας

Ήμουν έξω για μια βόλτα και είδα μια δέσμη των περιστεριών σκαλίζουν για φαγητό στο χορτάρι.

Όλα τα περιστέρια λίγο πολύ μοιάζει το ίδιο με μένα, αλλά αυτή τη φορά, ένας από αυτούς έπεσε στην αντίληψή μου. Θα ήταν λευκό.

Μέχρι τώρα είμαι βέβαιος ότι αναρωτιέστε γιατί γράφω για τα περιστέρια. Λοιπόν, όπως συνέχισα το περπάτημα τρεις σκέψεις μου έκανε εντύπωση ότι έχει να κάνει με εσάς και την επιχείρησή σας.

1. Το περιστέρι είχε εύκολο. Αυτός (ή ίσως ήταν αυτή) δεν έχουν σε τίποτα ιδιαίτερο για να είναι μοναδική, εκτός από να γεννηθεί. Είστε πάρα πολύ μοναδικό. Ίσως, όπως το περιστέρι είναι για την εμφάνισή σας, αλλά μάλλον όχι. Τι σας κάνει να ξεχωρίζει είναι πιο πιθανό κρυμμένο από γενική άποψη και είναι στο χέρι σας να το φέρει στην επιφάνεια και να τονίσει έτσι ώστε να δείχνει.

Τι σας κάνει να ξεχωρίζει είναι το πώς θα αποφασίσετε να εμφανίζονται στον κόσμο. Είναι με τον τρόπο που σκέφτεστε. Είναι σε αυτό που λέτε. Μοναδικότητα σας προέρχεται από ό, τι έχετε βιώσει και τι μαθήματα πήρατε μακριά από αυτές τις εμπειρίες.

Δεν υπάρχει κανείς σαν εσάς στον κόσμο. Δεν έχει υπάρξει ποτέ και δεν θα είναι ποτέ ξανά. Το γνωρίζω. Πιστεψε το. Χρησιμοποιησετο.

2. Ως συνέχισε να περπατήσει μερικά περιστέρια πέταξαν πάνω από το κεφάλι. Κοίταξα για το λευκό περιστέρι. Υπάρχουν πολλές άλλες επιχειρήσεις εκεί έξω που κάνουν το ίδιο πράγμα, έχουν τα ίδια προσόντα ή τον ίδιο τίτλο με σένα. Τι μπορείτε να κάνετε για να ξεχωρίζει; Ο μόνος τρόπος που θα ξεχωρίζουν είναι, αν επιτρέπετε στον εαυτό σας να χρησιμοποιήσει ακριβώς ποια είναι η φύση σου έδωσε.

Όταν αγορά της επιχείρησής σας (το οποίο θα πρέπει να) τονίζουν τα πράγματα που σας κάνουν να το μοναδικό που σας κάνουν να διαφέρει. Οι άνθρωποι που παίρνουν προσέλαβε, καθώς και οι επιχειρήσεις που πετυχαίνουν είναι αυτοί που εμφανίζουν τη μοναδικότητά τους.

Ενώ οι διαφορές ανάμεσα σε εσάς και τους ανταγωνιστές σας δεν μπορεί να είναι οπτικά εμφανής η διαφορά μεταξύ των λευκών και γκρίζων περιστέρια, σου υπόσχομαι δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά ανάμεσα σε εσάς και άλλους που παρέχουν την ίδια υπηρεσία, όπως μπορείτε. Το κλειδί είναι για σας να εντοπίσει αυτές τις διαφορές και να τους δείξουμε off.

Θυμηθείτε, τι σας κάνει μοναδική είναι η προσωπικότητά σας είναι στα πράγματα που έχετε κάνει, οι άνθρωποι που έχω μιλήσει με και τα πράγματα που έχετε δει. Τι σας κάνει να ξεχωρίσετε από το πλήθος είναι ο τρόπος που ερμηνεύουν τον κόσμο γύρω σας και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να βοηθήσει τους πελάτες σας.

Γι ‘αυτό το μάρκετινγκ περιστέρι ήταν εύκολο. Στην επιχείρησή σας είναι στο χέρι σας να είστε τολμηροί αλλιώς θα περάσει απαρατήρητη. Μην καταλήγουν να είναι ένα από τα πολλά, όπως τα γκρίζα περιστέρια ήταν.

Αν θέλετε η επιχείρησή σας να πετύχει θα πρέπει να είναι τολμηρή και αγορά τον εαυτό σας, έτσι ώστε να γίνουν ορατά και να ξεχωρίσει από το πλήθος

3. Υπάρχει ένας λόγος που οι περισσότεροι περιστέρια είναι γκρι. Ξεχωρίζουν είναι επικίνδυνη. Ωστόσο, είναι ο μόνος τρόπος για να πετύχει. Είμαι βέβαιος ότι υπάρχει κάποια εξελικτική λόγο ότι τα περιστέρια (επιτέλους αυτοί που ζουν κοντά μου) είναι συνήθως γκρι. Κάτι για να είναι γκρι τους κρατά ασφαλείς. Όντας γκρι πιθανώς τους κρατά κρυφό από τα αρπακτικά ζώα ή τους κρατά από το να παρατηρήσει, όταν γλιστρήσει επάνω σε λεία τους.

Το λευκό περιστέρι είναι ορατή.

Το πράγμα είναι, στην επιχείρηση, αν παραμείνετε ασφαλείς μένετε μικρό. Μένοντας ασφαλείς κάνει αόρατο. Αν παραμείνετε ασφαλείς κανείς την επιχείρησή σας θα παρατηρήσετε. Σίγουρα, τα αρπακτικά ζώα δεν θα βρείτε. Οι ανταγωνιστές σας δεν θα προσπαθήσει να αντιγράψει από εσάς ή vie για τους πελάτες σας, αλλά να θυμάστε αυτό. . . οι άνθρωποι που πραγματικά χρειάζεστε δεν θα βρείτε ούτε.

Θα πρέπει να αναλάβει τον κίνδυνο, αν θέλετε την επιχείρησή σας να είναι επιτυχής.

Τι μπορείτε να κάνετε για να ξεχωρίζει; Πώς μπορείτε να επισημάνετε τη μοναδικότητα σας; Τι κινδύνους είστε πρόθυμοι να πάρετε; Μοιραστείτε τις σκέψεις σας στα σχόλια παρακάτω.